Customer service

Müşteri Hizmetleri

Teslimat Bilgisi

Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?

Normal şartlar altında, İstanbul içindeki teslimatlar kargoya verildikten sonra 24 saat içinde; İstanbul dışı teslimatlar ise (kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte) 2-3 gün içinde yapılır. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, müşteri hizmetleri temsilcilerimiz e-posta yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.

"Tedarik Sürecinde" uyarısı ne anlama gelir?

Sipariş verdiğiniz ürün stoklarımızda varsa rezervasyonunuz hemen yapılır. Faturanız düzenlenir ve ürün paketlenerek kargoya verilir. Siparişinizde birden çok ürün olması durumunda, ilk sipariş verilen üründen başlayarak, stoklarımızda olanların rezervasyonları yapılır. Stoklarımızda henüz bulunmayan siparişleriniz için ise tedarik süreci başlar. (Bu durumda, sipariş ettiğiniz ürünün karşısında “Tedarik Sürecinde” yazısını görürsünüz.) İlgili tedarikçimize otomatik olarak geçilen talepler takip edilir ve siparişlerinizin en kısa sürede stoklarımızda yer alması sağlanır.

Kısmi Teslimat nedir?

Satış sonrası en önemli hedefimiz, siparişlerinizin ürün sayfalarımızda belirtilen ortalama tedarik süreci içinde kargoya teslim edilmesidir. Bazı ürünlerde bu süre, ürünün özelliğine ve tedarikçiye göre farklılık gösterebilir. Böyle bir durumda, ürün bilgilerinde gecikme süresi belirtilir. Tedarik süreci uzayan ürünler nedeniyle mağdur olmamanız için, stoklarımızda gönderime hazır olan ürünler bekletilmeden kargoya verilir. Bu uygulamaya “kısmi teslimat” denir. Kısmi teslimatta kargo ücretsizdir.

Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genelde Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadır. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi yoksa, orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.
Sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri il, ilçe merkezleri için geçerlidir. İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamaz; yapılsa da ekstra bir kargo ücreti talep edilir.

Faturam koli dışında görünecek mi?

Mali zorunluluklar nedeniyle her türlü ürünün faturası okunaklı bir biçimde kolinin dış yüzeyinde, içinde yer alan ürünleri belirtecek şekilde sergilenir.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Mağazamızdan aldığınız ürünler kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza SMS olarak siparişinizle ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilir. Bu bilgilendirme yardımıyla ürün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edildiğini öğrenebilirsiniz.Ayrıca “Hesap Yönetimi” sayfasındaki “Siparişlerim” ve “Posta Kutusu”/Bilgilendirme Mesajları” başlıkları altından bu bilgiye hemen ulaşabilirsiniz.

Faturam bana ayrıca gönderilecek mi?

Siparişinizin oluşturulması aşamasında faturanızın gönderim şekliyle ilgili size iki seçenek sunulur:
Fatura adresim, teslimat adresim ile aynı.
Fatura adresi farklı.
Farklı bir fatura adresi belirttiğiniz takdirde, faturanız belirtmiş olduğunuz diğer adrese gönderilecektir.

Siparişim darbeli, kırık geldi. Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, tedarikçi firmadan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla, hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderilme olasılığı yoktur. Buna rağmen cam eşya, elektrikli ısıtıcı gibi niteliği itibarıyla hassas ürünlerde, taşıma sırasında düşürülmesi veya kargoya hatalı yüklenmesi nedeniyle hasar oluşabilir.

Böyle bir durumda süreç şöyle işler:
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın. Hasar Tespit Tutanağı hazırlanırken kargo görevlisinin tutanağa yazdığı açıklamalara dikkat edin. Örneğin; “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir açıklama, ürünün taşınma sırasında zarar görmediği şeklinde yorumlanır ve değişim talebiniz sırasında sorun yaşamanıza neden olur. Hasarlı gelen ürünle ilgili tam ve doğru kelimelerle tutanak tutması için görevliyi uyarın. “Ürün teslim edildiğinde kontrol edildi ve hasarlı olduğu görüldü.” gibi bir açıklamanın yer aldığı tutanak, ürün iade işleminizi hızlandıracaktır. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. Sitemizden sipariş verdiğiniz ürün beyaz eşya ise; doğrudan yetkili servisiyle iletişime geçip hasar raporu alabilirsiniz. Yetkili servis bu konuda size gerekli yönlendirmeyi yapar. Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü mağazamıza gönderdiğinizde* ürün değişimi işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
*Kargo tazmini konusunda sorun yaşamamak için, hasarlı ürünü size teslimatı yapan kargo firmasıyla geri gönderin.

Aldığım ürünün paket içeriği eksik çıktı, ne yapmalıyım?

Mağazamızdada satışa sunulan ürünler, tedarikçi firmalardan orijinal kutularında gelir ve hiç açılmadan paketleme yapılarak kargoya teslim edilir. Ürünlerin sevkiyatında yaşanabilecek olası sorunlara karşı kargo paketleri üzerine yapıştırdığımız etiketlerde bir uyarı yazısı göreceksiniz. Bu uyarıda, teslimat sırasında kargo görevlisi yanınızdayken ürünü açıp kontrol etmeniz gerektiği hatırlatılmaktadır. Yapacağınız kontrol sonucunda ürün paket içeriğinde bir eksik ya da hata olduğu takdirde, kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekir. Bu işlemin ardından dilerseniz ürünü teslim alabilir, sadece tutanakla birlikte bize başvuruda bulunabilirsiniz.

Paket içeriğindeki eksik ya da hatayı olduğunu teslimat sonrasında fark ederseniz, tutanak olmadan da mağazamıza başvuru yapabilirsiniz. Başvuru için sipariş takip sayfanızda bulunan “Arıza/İade/Değişim” ikonunu tıklayarak “ Eksik Ürün/Aparat” formunu doldurunuz. Böyle bir durumda, konuyla ilgili gerekli kayıtlar alınıp işlemleriniz hemen başlatılır. Siparişinizdeki eksik parça hakkında kategori departmanı ve tedarikçi firmayla iletişime geçilir. Kayıt altına alınan eksik parça firmadan temin edilir ve adresinize teslim edilmek üzere kargoya verilir.

Siparişimden/Üründen vazgeçmek istiyorum, nasıl iptal edebilirim?

Sipariş ettiğiniz ürünü iptal etmeniz için "İletişim" sayfasından bize bildirimde bulunmanızı rica ederiz.

Siparişimi/Ürünümü iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi tarafınıza iletilir.
Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir.
* Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız 1 iş günü içinde geri ödenir.

GNDSeries

Neutral-Ground Regulator

GND Series is a model of the Trimbox brand and is intended to prevent potential electronic devices and electronic cards from being damaged by regulating the potential difference between neutral and ground. When doing this task, it also prevents display disturbances that are generally considered ground-level interference in the monitors' screens (including projections).



Direkt Sipariş için WhatsApp Hattı